BEN ASHAARI

Friday, August 31, 2007

PANDAN CHIFFON

Ohhhh "Cik Chiffon"....kenapa lahhh lembut dan gebu sangat....sekali makan terus lesap dalam mulut. Lemak, harum, manis (tak de lah manis membunuh sangat!!!!) dan lembut........untuk kek chiffon ni boleh rujuk resipi "Chiffon Perisa Keladi", cuma perlu gantikan perisa keladi tu dengan pandan paste, pewarna unggu tu tak payah ler letak, pandan paste memang dah hijau dan pekat....jadi mat tak sertakan resipilah untuk yang ini...ok....harap maklum semuaa...

4 comments:

Lydia said...

lembutnya.... kalah kedai punya!!

IbnuSina said...

tapi kan sky, tak boleh lawan u punya "tau sa piah".....tak sabar nak buat tapi bila dah keluarkan bahan2, jadi macam malas....susah lah itu macam!!!

Lydia said...

eh... tak habis2 lagi dgn tau sa piah? buat lah doh lebih eh.. nanti kita buat "siew pau" - pau bakar sama2.

IbnuSina said...

selagi tak buat 'tau sa piah', rasa tak senang duduk laa. Macam mana pun nak buat juga nanti...