BEN ASHAARI

Tuesday, October 2, 2007

BANGKIT NYONYA.....LAGI!!!

Sebelum tu mat minta maaf dulu sebab biskut mat hari nie "bangkit nyonya"....sumbangan Diana, dulu mat dah letak gambar dan resipinya, masa tu mat buat percubaan saja untuk melihat hasilnya....jadi hari ni baru mat buat "real" punya....2 kali ganda dari resipi asal, dan hasilnya alhamdulillah, sungguh memuaskan dan sedap!!!!!...Jadi sudi2kan lah ye tengok2, pandang2 dan lihat2......

4 comments:

Lydia said...

cik mat... cepat beli DSRL or cam yg ada optical focus. gambar u dah mangkin "berstyle"... mesti power klu guna cam yg ada optical focus.
setting n background already improved alot... ganbatteh!

seriseroja said...

cik mat, tumpang tya.. yg dikatakan 'boleh sepit utk buat corak tu, sepit ngan apa? camana?
selalu masuk blog cik mat tengok makanan best2.. b saya dah buat nasi beriyani ala cik mat tu. sedap. tq

Mat Gebu said...

seriseroja....boleh guna penyepit khas utk menyepit kuih bangkit, tat nenas atau kuih makmur..ada jual kat kedai2 baking, ada jenis plastik atau stainless steel..harga pun tak delah mahal, jenis stainless steel tu dalam RM2 je kot, kalau jenis plastik lagi murah...

Intan_Lidiana said...

mana resepinya mat??